Tuesday, July 26, 2011

FUTSAL 2011

24th July 2011 : Satu pertandingan Futsal telah diadakan di Sports Planet, Subang Jaya oleh UMW Toyota Motor Sdn Bhd khas untuk pekerja2 bagi mempromosi 'work life balance' activiti. Acara bermula seawal 7.00 pagi dimana peserta2 mendaftarkan ahli2 kumpulan masing2 dan mengambil sarapan mereka untuk mengalas perut sebelum berjuang di padang futsal.


Kakakaka...tu gimik je...ekekeke....aku salah sorang committee utk event futsal ni...ramai gile org beb....mcm jom heboh dah aku perhatikn...nk tgk ramai mane? jap g la eh aku post hasil idea aku utk poster event ni...wehoooo...aku jage ape? of cos la jage camera..amik gambar je keje...xsusah pun, tp penat la byk court nk kene jage...hihii...aku da hbs keje ni malas la plak nk blik sbb xde pape...salu g kelas ade gak activity...ni bosan gile...rindu lak kat UiTM nih...uitm di hatiku la katekn..kekeke

yg penting aku semangat nk blaja sbb pointer cantek 2 sem beturut2..syukur kepada Ilahi...
hrm...ok dah2....aku da penat nk type pjg2 ni...ptut pg2 aku update, ni da hbs keje bru nk update...perut pun da boroi mkn Ayam Penyet thari td..k, kt bwh ni poster yg aku buat ye...skema jek...khas utk tontonan anda ye....time kaseh....

1 comment:

A d i n d a K u R a t u said...

xcantik pOn pOster...huhu..
mane gmbar time tgk wyng aritu?
bila nak bg?