Friday, July 22, 2011

Back from Nothing!

OMG! stated atas tuh Apr 3, 2009.....lame tol aku x berbincangan dan meng-uploadingkn gambar2 ke blog aku nih....2 taun tuh...seraamm nieh!(KL-gangster). kekeke...bese la tuh...ayat2 kl gangster mmg power, so terikut2 la...gigi baru nk tumbuh...skang, aku rase cm nk back to blogging...nk hidupkn suasana before puasa ni..seminggu je lagik kan...



ha..kau..aku da nampak ambang di HARI RAYA nih...puasa pun lom lg...bkn makanan yg aku pk kn...poket aku ni aku pk kan...bape gaknye nk bg bebudak time pagi raye tu...mak bapak da kompom dapat punye...mak kene lebih dari abah...adik kene kurang dari kedue nye...tu la praktis aku tiap2 taun...mak dpt lebih sbb die la kandung kn aku selame 9bln lebih dulu...
bkn kate abah aku kurang sbb aku xsyg...ok?



ha...ini pulak Dayah gemok...peberet aku nih...mane2 je die yg teman aku...jgn marah eea panggil gemok...tp skang die da kurus...ni time HCD Club Movie Day @ GSC Midvalley...best woo screening TF3 : Dark of the Moon...tp yg xbest sejok gile babis...pas movie aku men bowling ngan family pak lang aku n Farid Yusof(ofc Mate), tp xde gambar ok...kekeke...

sampai cni saje...aku nk sambung keje yg tertangguh ni ye...



2 comments: